piątek, 2 listopada 2012

Świąteczne wypieki










Pomalutku wziełam się za zamówienia świateczne. Upiekłam 17 pierniczków  (zostało mi do uszycia  jeszcze 50 szt )  Powstały 3 renifery i lalka.miała być taka jak z poprzedniego postu tylko w innej sukience .
Jak zwykle sie "rozpisałam "
Pozdrawiam kochani ;*

niedziela, 7 października 2012

Kiermasz i kolejna wymianka

Bez zbędnego gadania zapraszam Was moi mili do oglądania zdjęć z kiermaszu na który wybrałam sie z Madzią z bloga http://mimode.blogspot.com/ dwa tyg temu. Obie wróciłyśmy do domu z lżejszymi pudłami,tak wiec kiermasz uważamy za udany ;)) Madzieńko jeszcze raz dziękuje za świetne towarzystwo ;* A Was kochani zapraszam do oglądania zdjęć.
A tutaj rzeczy Madzi
a to serducho nie wiem jakim cudem sie tu wtryniło ;)
Zegar kociak z wymianki z Madzią-tu jeszcze nie dokończony ,Madzia na miejscu mocowała wskazówki
POzdrawiam wszystkich zagladaczy serdecznie i obiecuje ,że nadrobię zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów ;*

piątek, 24 sierpnia 2012

Tadammm

Przybiegłam szybciutko sie Wam pochwalic moim stemplem który sobie sprezentowałam.
Zobaczyłam u Uleńki w Kuferku i stwierdziłam też chce taki.
Razem z Ulą kombinowałyśmy co bym mogła sobie na nim umieścić.Bo ta moja nazwa bloga to jakaś taka dziwna ,ale jednak Ula nie zawiodła i dała super pomysł.
Ulenko dzieki ;*
A Wam jak sie podoba ?
Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy ;)





piątek, 13 lipca 2012

Nowe tkaninki

Dziewczyny musiałam,po prostu musiałam przyjść się pochwalić.
Zobaczcie co przywiózł mi dziś mój mąż.
Już nie moge sie doczekac aby cos z nich uszyć ;))
Pozdrawiam ;))




wtorek, 3 lipca 2012

Lalki

Cześć kobitki ;)
Jak zwykle długo mnie nie było ale to chyba staje sie u mnie tradycją ;))
Jakiś miesiąc temu poprosiła mnie koleżanka Marta o uszycie lalki anioła,miał to być prezent dla miłośniczki aniołów.
Po ustaleniu i wybraniu tkanin zasiadłam do maszyny z pewnymi obawami czy podołam ,w końcu nigdy czegos takiego nie szyłam ...ba nawet w planach nie miałam ,że kiedys uszyje lalke.Jakimś cudem wyszła i nawet sie spodobała, co oczywiscie bardzo mnie ucieszyło.
Poszłam więc za ciosem i uszyłam kolejne 2 lale które poleciały już w Polske
Zapraszam wiec do oglądania ,zdjecia jak zwykle fatalne w tym nigdy sie nie poprawie;P













I taką sobie uszyłam okładkę na notes ,marzyła mi sie taka dobre pół roku w końcu sie zmobilizowałam


Tym którzy dobrnęli do końca ,życzę wspaniałych wakacji.
Pozdrawiam kochani ;*

czwartek, 5 kwietnia 2012

Cd zaległości

Ciąg dalszy zaległych prac.
Pierwsze ażurowe jajka nie są idealne,ale jestem z nich bardzo dumna.





Miseczka z wymianki z http://mimode.blogspot.com/

I moje pierwsze ozdabianie metoda decu .



I moje kochane ,na sam koniec chciałam Wam życzyć Zdrowych i Spokojnych Świąt,Mokrego Dyngusa i smacznego jajeczka ;)

środa, 4 kwietnia 2012

Zaległości,zaległości

Dziś tak ekspresowo
troche króliczków ,trochę słoników i pierwsza owca (i chyba ostatnia )
Pozdrawiam i dziekuje ,że jeszcze tu do mnie zaglądacie ;)