czwartek, 20 lutego 2014

Zaproszenie na Candy.

Witajcie dziewczyny.
Tak się zastanawiam czy jeszcze tutaj ktoś zagląda.
Zaniedbałam bloga oj zaniedbałam.
Wiele sie ostatnio u mnie zmieniło.Najważniejsze to to ,że założyłam firme.
Jakoś sobie pomalutku działam.Ale ja tu nie o tym...
Ale ja tu z inna sprawą.
Zapraszam Was kochane na moje konto na fejsie na rozdawajkę https://www.facebook.com/BawelnianyRaj
I mam nadzieje  ,że to tam częściej będziemy się widywać.


Do wygrania bukiecik tulipanków składający się z 11 sztuk.Zapraszam.
Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. pięknie się chłopaki prezentują więc oczywiście zaraz wbijam na FB- pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej publikacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam od dawna mi się takie tulipanki podobają :P
    a Ty co sie tak opuściłaś w spotkaniach???

    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jakie cudne , widzę je u siebie w domu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie cuda tu u Ciebie same :) Trafiłam przypadkiem ale zostaję na dłużej :) Zakochałam się w twoich tulipanach i królisiach - mistrzostwo świata Kochana! Buziaki :*
    Zapraszam na candy http://plonacemotyle.blogspot.com/2014/02/wiosenne-candy-na-200-post.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chętnie przyjmę ten bukiet
    http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! jakie śliczne i najważniejsze że nigdy nie zwiędną :) chętnie wstawiłabym takie tulipany do swojego wazonu więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuję się, obserwuję, banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobitki fajnie ,że się zapisujecie ale tutaj jest tyko informacja ,zaproszenie .Zabawa jest tylko i wyłacznie na Fb.
    Tam Was zapraszam ;)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękności, ja też ja też...ania.zat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie tutaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie, niezmiernie przyciągające miejsce, rewelacyjny wpis, porywająco przedstawiony, zapewne od czasu do czasu odwiedze twój blog, dlatego że naprawde nadzwyczaj mi się tutaj u Ciebie podoba, salutuję Marta :)

    OdpowiedzUsuń