piątek, 15 kwietnia 2011

Baletnice ;)

Witajcie kobitki.
Ja jak zwykle tylko na momencik.
W tym tygodniu gonie jak szalona po mieszkaniu i nie wiem w co ręce włożyć.Dziś na szczęście mam troche luzu .Postanowiłam sobie że już dziś tylko sprzątanie, i ewentualnie pakowanie aniołów.
A jutro od rana będę na kiermaszu w mojej mieścinie ,zostałam zaproszona więc nie wypadało odmówić ;))
W niedziele kolejny kiermasz, za bardzo sie do niego nie przygotowałam bo dopiero w poniedziałek dostalam wiadomość ze mogę w nim wziąść udział.Więc bedzie co bedzie mam troche aniołów ,królasów też ostatnio troche przybyło i kurczaków.Niestety broszek nie udało mi sie doszyć.


Takie oto baletnice ostatnio powstały





A ile sie nawściekałam przy tych wstążkach to tylko ja wiem


Oraz tradycyjnie już króliczki wybrałam tylko te dwa gdyż inaczej niż zwykle uszyłam ubranko .
Pozatym jestem bardzo zadowolona z efektu więc sie postanowiłam pochwalic ;))




Pozdrawiam Was serdecznie ;)

6 komentarzy:

  1. Śliczne te baletnice:) Króliczki też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baletniczki cudne! A króliczki w nowych wdziankach wygladają super słodko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczniusie i baletniczki i królisie :) Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Super baletnice, a domyślam się, że wstążeczki ciągle się zsuwały... ;) Nowe stroje dla króliczków są świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masa solna to super sprawa. Aniołki i inne różności wychodzą Ci przecudne :)
    Zapraszam do siebie
    http://aniolkoweprobowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kocham te Twoje anioły!!!!
    Cudeńka i głupot nie gadam mimo, żem w ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń